• 12-02-2007, 19:15:10
    #10
    Hürgeneral olayını sevdim +rep
  • 12-02-2007, 20:03:26
    #11
    Üyeliği durduruldu
    at vur övün yazısı görmüştüm ilk başta şaşırdım allah allh dedim bunlar atmı vuruyorlar
  • 12-02-2007, 20:22:54
    #12
    Alıntı
    işletmenlik,muhasebe,tasarım,programcılık
    15 yaşları askere mi alıyorlar
  • 12-02-2007, 20:30:48
    #13
    15 mi.. yaşa dikkat et istersen?? 25 yaşındayım..
  • 12-02-2007, 20:52:55
    #14
    bizede az kaldı...

    En büyük isteklerimden biride şehit düşmekti..Rabbim nasip eder inşallah bizede..
  • 12-02-2007, 20:59:39
    #15
    ben şehit düşmek istemem çünkü ailemin üzülmesini istemem,tamam şehitlik bir onurdur fakat,ilerde ailemin yanında onlara layık bir insan olarak yaşamakta bana aynı onuru verir.
  • 12-02-2007, 21:04:47
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    darısı başıma
  • 12-02-2007, 21:39:27
    #17
    holy sana msn de yazdıklarımı sakın unutma eğer santralci olursan unutma dediklerimi
  • 13-02-2007, 14:12:31
    #18
    mahmutsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    holy sana msn de yazdıklarımı sakın unutma eğer santralci olursan unutma dediklerimi
    unutmam ya keşke gider gitmez çavuş olsak
    yada usta birliğine gider gitmez havamız olur a,k çavuşuz diye