mahmutsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
holy sana msn de yazdıklarımı sakın unutma eğer santralci olursan unutma dediklerimi
unutmam ya keşke gider gitmez çavuş olsak
yada usta birliğine gider gitmez havamız olur a,k çavuşuz diye