Konu
Silüsümü Aldım Bi bakın lütfen
12-02-2007, 20:52:55
#14
Dj B@mBaM
bizede az kaldı...
En büyük isteklerimden biride şehit düşmekti..Rabbim nasip eder inşallah bizede..