• 02-05-2009, 12:17:41
    #10
    Aziz nesin boşuna mı demiş Türk insanının %60'ı aptaldır diye
  • 02-05-2009, 12:42:08
    #11
    Bana böyle mesajlar gelmez, çünkü MSN listemde çoluk çocuk gördüğümde temizlerim.
  • 02-05-2009, 12:51:09
    #12
    Üyeliği durduruldu
    olsada gtalk kullansak
  • 02-05-2009, 12:52:22
    #13
    msn de kanpamya 500 kişi ekli ( anlık 25 kişi online garantili) ,3 aylık sınırsız iletisim + hotmail.com alan adı = 25 TL ödeme İŞ bankası
  • 02-05-2009, 12:56:45
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Bir iki çocugun uydurdugu yalan yanlıs şeyler çoğu kişide bunlara ınanıp herkese yolluyo neymıs 12 kısıye yollayınca sana ucretsızmıs
  • 02-05-2009, 20:59:35
    #15
    buna benzer asalaklarda face bokda geziniyor
    Facebook SMS ve MMS (Günde Ücretsiz 3000 Mesaj Hakkı)
    Bu uygulamanın profilinizde çalışması için sırasıyla;
    1- Bu Gruba Katıl' a tıklayarak gruba üye olun.

    2- Daha sonra "İnsanları Gruba Davet Et" e tıklayarak tüm arkadaşlarınızı gruba davet edin.

    3- Sistem tüm arkadaşlarınızı davet ettiğini tespit ettiği anda size uygulamayı kullanmaya hak kazandığınızı mesaj yoluyla belirtecektir.

    4- Davet ettiğiniz arkadaşlarınız gruba katılmasa bile mesaj atabileceksiniz. Önemli olan sizin davet etmenizdir.

    5- Günlük Sms ve Mms toplam limitiniz 3000 adettir.

    diyor ama sazan çok memlekette
  • 02-05-2009, 22:28:16
    #16
    Üyeliği durduruldu
    5 yıl dır belirli aralıklarda duyuyorum bu maili ama eskiden icon sarıya dönüyordu değişmiş herhalde (:
  • 02-05-2009, 22:30:07
    #17
    John adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana böyle mesajlar gelmez, çünkü MSN listemde çoluk çocuk gördüğümde temizlerim.
    Aynen

    TaGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aziz nesin boşuna mı demiş Türk insanının %60'ı aptaldır diye
    Aziz Nesin yesin seni .
  • 02-05-2009, 22:32:03
    #18
    Gold Msn Silver Msn Platin Msn çok yakında bayilerde ...