Konu
Msn 1 Ağustosda Ücretli Oluyor.
02-05-2009, 22:30:07
#17
KMLGRLR
John adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bana böyle mesajlar gelmez, çünkü MSN listemde çoluk çocuk gördüğümde temizlerim.
Aynen
TaGo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aziz nesin boşuna mı demiş Türk insanının %60'ı aptaldır diye
Aziz Nesin yesin seni .