John adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana böyle mesajlar gelmez, çünkü MSN listemde çoluk çocuk gördüğümde temizlerim.
Aynen

TaGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aziz nesin boşuna mı demiş Türk insanının %60'ı aptaldır diye
Aziz Nesin yesin seni .