Konu
Msn 1 Ağustosda Ücretli Oluyor.
02-05-2009, 12:52:22
#13
izzyGM
msn de kanpamya 500 kişi ekli ( anlık 25 kişi online garantili) ,3 aylık sınırsız iletisim + hotmail.com alan adı = 25 TL
ödeme İŞ bankası