Hocalarim akşam akşam sizlere bir aşk hikayemi anlatayim. Saplantiliyım galiba ben biraz. Yaklaşık 15 senedir falan seviyorum ben baya bir seviyorum hemde o beni hep üzüyor birkaç kez yüzüm güldü ama yani o da nadir. Ama napayım öyle bir sevmisimki olmuyor bırakamıyorum. Bana zarar verdiğini bile bile yine de bağlıyım. Burda ismini vermek istemiyorum ama vermezsem catlarim. Beni üzen Fenerbahçe sevdamdır. Bu takım ne zaman düzelir arkadaş ne hayaller kuruyoruz hepsi boşa gidiyor.
Hayallerde güzeldi yasananilseydi be. 😅😅
Psikolojik bunalıma girmek üzereyim
8
●326
- 03-04-2023, 23:55:16Üyeliği durduruldu
- 03-04-2023, 23:57:07Üyeliği durdurulduVallaha hocam sigara da dâhil hiçbir bağımlılığım yok ama Fenerbahçe bağımlısıyım galiba. Bırakamıyorum 😅Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-04-2023, 23:59:41Üyeliği durdurulduDevletin bu işe bir el atıp Fenerbahçe bırakma hattı kurması lazım acil 😅Emir23z adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-04-2023, 00:03:29Benimde yok ama işte derler ya sigara gibi bağımlısınSeomudedin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-04-2023, 00:10:11Üyeliği durdurulduAh hocam Ah kimseyi sevmedim böyle 😅😅dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-04-2023, 00:16:00Devletin yönetimdeki yobazliga el atması lazım bence.Seomudedin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yabancı lig oyuncusu galata ve fenerin kadroları incelese süper ligte 2. Sırada olan fenere güler. Dedeyi getirdiler dede kendi torpilli oyuncularıyla kadro kurdu eski hocalık yaptığı takımların taraftarları en başta soylemisti bunun yonettigi takım başta iyi gidiyor sonradan dibe vuruyor çok sevinmeyin diye.
Bakıyorsun derbi alamıyor eski takımlarında da aynı. Takımda bir kaç oyuncunun bireysel başarısı olmasa buralara gelmemiz zordu. Performansız oyuncuları oynatıp durdu. Yönetim kaleye altayla 4 yıllık sözleşme imzaladı yani ya bunlar oynanan maçları hiç izlemiyor yada taraftar ne derse tam tersini yapalım kafasindalar. Biz duruma alıştığımız için tepkilerimizde yeterli olmuyor jesus gidince de bu aldığı oyuncular elimizde kalacak seneye diplerde surunuruz.
