• 03-04-2023, 23:55:16
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Hocalarim akşam akşam sizlere bir aşk hikayemi anlatayim. Saplantiliyım galiba ben biraz. Yaklaşık 15 senedir falan seviyorum ben baya bir seviyorum hemde o beni hep üzüyor birkaç kez yüzüm güldü ama yani o da nadir. Ama napayım öyle bir sevmisimki olmuyor bırakamıyorum. Bana zarar verdiğini bile bile yine de bağlıyım. Burda ismini vermek istemiyorum ama vermezsem catlarim. Beni üzen Fenerbahçe sevdamdır. Bu takım ne zaman düzelir arkadaş ne hayaller kuruyoruz hepsi boşa gidiyor.

    Hayallerde güzeldi yasananilseydi be. 😅😅
  • 03-04-2023, 23:56:08
    #2
    Kişisel Rütbe
    Bu yaşta yaslandim bu takım yüzünden sigara gibi bağımlı etti bizi
  • 03-04-2023, 23:57:07
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yaşta yaslandim bu takım yüzünden sigara gibi bağımlı etti bizi
    Vallaha hocam sigara da dâhil hiçbir bağımlılığım yok ama Fenerbahçe bağımlısıyım galiba. Bırakamıyorum 😅
  • 03-04-2023, 23:58:17
    #4
    Acilen Fenerbahçe yi birakman lazım hocam yanlış anlama fenerlilerin %80 i duruma alışık biz çoktan girdik o bunalıma bizlerde konu açsak forumda başka konu göremezsiniz 😂
  • 03-04-2023, 23:59:41
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Emir23z adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acilen Fenerbahçe yi birakman lazım hocam yanlış anlama fenerlilerin %80 i duruma alışık biz çoktan girdik o bunalıma bizlerde konu açsak forumda başka konu göremezsiniz 😂
    Devletin bu işe bir el atıp Fenerbahçe bırakma hattı kurması lazım acil 😅
  • 04-04-2023, 00:03:29
    #6
    Kişisel Rütbe
    Seomudedin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallaha hocam sigara da dâhil hiçbir bağımlılığım yok ama Fenerbahçe bağımlısıyım galiba. Bırakamıyorum 😅
    Benimde yok ama işte derler ya sigara gibi bağımlısın
  • 04-04-2023, 00:05:52
    #7
    insan olmasın dedim okurken eğer insansa çoktan evlenip çoluk çocuğa karışmıştır 15 yılda diyecektim 😁😁🤣🤣😁🤣
  • 04-04-2023, 00:10:11
    #8
    Üyeliği durduruldu
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insan olmasın dedim okurken eğer insansa çoktan evlenip çoluk çocuğa karışmıştır 15 yılda diyecektim 😁😁🤣🤣😁🤣
    Ah hocam Ah kimseyi sevmedim böyle 😅😅
  • 04-04-2023, 00:16:00
    #9
    Seomudedin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devletin bu işe bir el atıp Fenerbahçe bırakma hattı kurması lazım acil 😅
    Devletin yönetimdeki yobazliga el atması lazım bence.
    Yabancı lig oyuncusu galata ve fenerin kadroları incelese süper ligte 2. Sırada olan fenere güler. Dedeyi getirdiler dede kendi torpilli oyuncularıyla kadro kurdu eski hocalık yaptığı takımların taraftarları en başta soylemisti bunun yonettigi takım başta iyi gidiyor sonradan dibe vuruyor çok sevinmeyin diye.
    Bakıyorsun derbi alamıyor eski takımlarında da aynı. Takımda bir kaç oyuncunun bireysel başarısı olmasa buralara gelmemiz zordu. Performansız oyuncuları oynatıp durdu. Yönetim kaleye altayla 4 yıllık sözleşme imzaladı yani ya bunlar oynanan maçları hiç izlemiyor yada taraftar ne derse tam tersini yapalım kafasindalar. Biz duruma alıştığımız için tepkilerimizde yeterli olmuyor jesus gidince de bu aldığı oyuncular elimizde kalacak seneye diplerde surunuruz.