Devletin bu işe bir el atıp Fenerbahçe bırakma hattı kurması lazım acil 😅
Devletin yönetimdeki yobazliga el atması lazım bence.
Yabancı lig oyuncusu galata ve fenerin kadroları incelese süper ligte 2. Sırada olan fenere güler. Dedeyi getirdiler dede kendi torpilli oyuncularıyla kadro kurdu eski hocalık yaptığı takımların taraftarları en başta soylemisti bunun yonettigi takım başta iyi gidiyor sonradan dibe vuruyor çok sevinmeyin diye.
Bakıyorsun derbi alamıyor eski takımlarında da aynı. Takımda bir kaç oyuncunun bireysel başarısı olmasa buralara gelmemiz zordu. Performansız oyuncuları oynatıp durdu. Yönetim kaleye altayla 4 yıllık sözleşme imzaladı yani ya bunlar oynanan maçları hiç izlemiyor yada taraftar ne derse tam tersini yapalım kafasindalar. Biz duruma alıştığımız için tepkilerimizde yeterli olmuyor jesus gidince de bu aldığı oyuncular elimizde kalacak seneye diplerde surunuruz.