Hocalarim akşam akşam sizlere bir aşk hikayemi anlatayim. Saplantiliyım galiba ben biraz. Yaklaşık 15 senedir falan seviyorum ben baya bir seviyorum hemde o beni hep üzüyor birkaç kez yüzüm güldü ama yani o da nadir. Ama napayım öyle bir sevmisimki olmuyor bırakamıyorum. Bana zarar verdiğini bile bile yine de bağlıyım. Burda ismini vermek istemiyorum ama vermezsem catlarim. Beni üzen Fenerbahçe sevdamdır. Bu takım ne zaman düzelir arkadaş ne hayaller kuruyoruz hepsi boşa gidiyor.
Hayallerde güzeldi yasananilseydi be. 😅😅