@Adalan56; Multi olduğuna net emindim kimse 50 TL'ye nick satmaz bir ihtimal belki alır diye verdim yoğun dedi haftaya attı 😂 Multi olduğu ortaya çıkmış. Tavırları olsun davranışları olsun multilerin cidden belli ediyor. Adamlar foruma Multi açtığında bile buram buram kendini belli etme çabası içerisine giriyorlar. Ordan bir şey doğuyor içime zaten. Sizde de aynısı oluyor mu ?
Sonuç olarak 50 TL vermedik nick için ama umut bağlayıp nick isteyenler oldu mu merak ettim konu açayım dedim :/
Aynı kişi 4 bin TL'ye oha nickini satmıştı sözde o konuyu da gördüm bir ? kalıyor zaten. İnstada 3 haneli nick en kotu 5 - 10 bin dolar eder tahminimce tabii ki.
50 TL Nick Sipariş Verdik.
10
●592
- 08-03-2023, 23:35:35Üyeliği durdurulduAlan insanlardan da şüpheleniyorum neden itiraz etmediler nickler nerde onların da bağı olabilir diye düşünüyorum detaylı inceleme taraftarıyım.Lusy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-03-2023, 23:37:01cevap basit; arkadaşıdır veya multi hesaplarıdır.AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
150tl'ye imkansız. 1000TL'den olsa yine belk bir ihtimal de 150TL çok komik bir rakam kullanıcı adı talebi için. - 08-03-2023, 23:37:52Evet insanlar bunu seviyor ama kafanı başka şeylere yor bence dostum.royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Millet uzaya çıkıyor sen ifşa peşindesin hala. Tamam bizde uzayda değiliz ama en kötü bir biletimiz var.
Seni seviyorum yanlış anlama ama boş koy şu işleri be. - 08-03-2023, 23:38:20Üyeliği durduruldu@ etiketle kazanmıştır nick verilmiştir diye konulara yazmış imkansız zaten en kotu nick oha nicki yani 5 10 bin dolar edecek nick forumda oldukça Multi olduğundan şüpheleniyorum bu konuda.Lusy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-03-2023, 23:40:14Araştırmadan zevk alan biriyim. Beğenmeyen engeller geçer.Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstelik diğer insanlar gibi zamanımı boşa harcayan biri de değilim, bunu kafa dağıtmak için yapıyorum.
Yaklaşık 2 haftadır kendimi eve kapattım, tamamen YKS odaklıyım. Burayı da mental sağlığımı korumak için kullanıyorum.
Şu YKS dönemi geçsin, inan işim olmaz bu tür şeylerle. Dediğim gibi kafamı bir türlü dağıtıp boşaltmam gerek. Dışarıdaki oksijen yetmeyebiliyor bazen.
Günde 10-11 saat derse kafa yoran birinden düzgün akıl sağlığı beklemeyin, beynim robotlaştı denebilir. Sabır son 100 gün kaldı.. - 08-03-2023, 23:41:23
