@Adalan56; Multi olduğuna net emindim kimse 50 TL'ye nick satmaz bir ihtimal belki alır diye verdim yoğun dedi haftaya attı 😂 Multi olduğu ortaya çıkmış. Tavırları olsun davranışları olsun multilerin cidden belli ediyor. Adamlar foruma Multi açtığında bile buram buram kendini belli etme çabası içerisine giriyorlar. Ordan bir şey doğuyor içime zaten. Sizde de aynısı oluyor mu ?
Sonuç olarak 50 TL vermedik nick için ama umut bağlayıp nick isteyenler oldu mu merak ettim konu açayım dedim :/
Aynı kişi 4 bin TL'ye oha nickini satmıştı sözde o konuyu da gördüm bir ? kalıyor zaten. İnstada 3 haneli nick en kotu 5 - 10 bin dolar eder tahminimce tabii ki.