Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet insanlar bunu seviyor ama kafanı başka şeylere yor bence dostum.
Millet uzaya çıkıyor sen ifşa peşindesin hala. Tamam bizde uzayda değiliz ama en kötü bir biletimiz var.
Seni seviyorum yanlış anlama ama boş koy şu işleri be.
Araştırmadan zevk alan biriyim. Beğenmeyen engeller geçer.
Üstelik diğer insanlar gibi zamanımı boşa harcayan biri de değilim, bunu kafa dağıtmak için yapıyorum.

Yaklaşık 2 haftadır kendimi eve kapattım, tamamen YKS odaklıyım. Burayı da mental sağlığımı korumak için kullanıyorum.
Şu YKS dönemi geçsin, inan işim olmaz bu tür şeylerle. Dediğim gibi kafamı bir türlü dağıtıp boşaltmam gerek. Dışarıdaki oksijen yetmeyebiliyor bazen.
Günde 10-11 saat derse kafa yoran birinden düzgün akıl sağlığı beklemeyin, beynim robotlaştı denebilir. Sabır son 100 gün kaldı..