• 05-03-2023, 03:02:45
    #1
    Merhabalar. Forumun sanırım en güzel alanı bu şikayet alanı hergün 1 saat gezmeden rahat edemiyorum büyük bağımlılık yapıyor bu kategori.😃😃 Gördüğüm bazı şikayetleri maxigeyige taşısak gündem olur o derece eğlenceli geliyor. Biri vardı üye 20 konu açmış 19 u şikayet. Her şikayet ettiğinde kendi banlanmış 😃Bu bağımlılıktan nasıl kurtulabilirim ? 😃
  • 05-03-2023, 03:03:58
    #2
    Tek ben okuyorum sanmıştım deli gibi.. 😅
  • 05-03-2023, 03:05:11
    #3
    yilmazsocial.com
    Maxigeyik daha keyifli
  • 05-03-2023, 03:10:15
    #4
    Üyeliği durduruldu
    furkantoka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek ben okuyorum sanmıştım deli gibi.. 😅
    Sende mi hocam 😁
  • 05-03-2023, 03:14:27
    #5
    Benim de hakkımda şikayet açılmış hatta senin de okuduğunu görmüştüm hocam hahahakdhf. Şimdi ekrsn görüntülerini aldım ne kadar az almaya çalışsam da 12 tane aldım şuan bana konuşma hakkı verilmesini bekliyorum. Benden daha tecrübelisin hocam sana danışayım, ekran görüntüsü sınırı var mı yoksa 12 tane fazla mı? Yarını heyecanla bekliyorum bakalım hazır dava edilmekle tehdit edilmişken
  • 05-03-2023, 03:15:27
    #6
    Yalnız olmadığımızı bize kanıtladığın için teşekkürler
    • zeusunpederi
    zeusunpederi bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 05-03-2023, 03:33:12
    #7
    Tamam hocam şikayet konularına en bağımlı sensin hadi
  • 05-03-2023, 08:35:44
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bazılarına abone bile oluyorum gelişmeyi görmek için kendi kendime bu haklı diyorum ve sonucu görmek istiyorum