Benim de hakkımda şikayet açılmış hatta senin de okuduğunu görmüştüm hocam hahahakdhf. Şimdi ekrsn görüntülerini aldım ne kadar az almaya çalışsam da 12 tane aldım şuan bana konuşma hakkı verilmesini bekliyorum. Benden daha tecrübelisin hocam sana danışayım, ekran görüntüsü sınırı var mı yoksa 12 tane fazla mı? Yarını heyecanla bekliyorum bakalım hazır dava edilmekle tehdit edilmişken