Merhabalar. Forumun sanırım en güzel alanı bu şikayet alanı hergün 1 saat gezmeden rahat edemiyorum büyük bağımlılık yapıyor bu kategori.😃😃 Gördüğüm bazı şikayetleri maxigeyige taşısak gündem olur o derece eğlenceli geliyor. Biri vardı üye 20 konu açmış 19 u şikayet. Her şikayet ettiğinde kendi banlanmış 😃Bu bağımlılıktan nasıl kurtulabilirim ? 😃