• 23-01-2023, 19:02:47
    #1
    Gün geçmiyor ki saçma sapan mesajlar almayalım bugün telefonu elime aldığımda böyle bir mesajla karşılaştım.
    Sanırım ticaret puanı yüksek olan her üyeye böyle mesaj atıyor bu arkadaş....
    Telefon numarası var sadece forumda illaki vardır,bunu kime şikayet edebiliriz?
    Direkt telefon numarasını ifşa etmek istemiyorum belki hukuki bir sorun çıkar diye....

    Sizin başınıza böyle bir olay gelse ne tepki verirdiniz?


  • 23-01-2023, 19:04:16
    #2
    Sizin hesap daha fazla eder hocam ölücüymüş bu arkadaş boşverin
  • 23-01-2023, 19:04:36
    #3
    dolandırıcıyı dolandırın hocam
  • 23-01-2023, 19:04:53
    #4
    Erdemika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin hesap daha fazla eder hocam ölücüymüş bu arkadaş boşverin
  • 23-01-2023, 19:05:35
    #5
    Para işi kolay. Peki, bana bunca yılımı geri verebilir misin Abidin?
  • 23-01-2023, 19:07:34
    #6
    Direk moderatöre yazabilirsin rahatsız olduysan click bait başlık atmaya ne gerek var, çok heyecanlandık forum olarak hesabını satıyorsun diye.
  • 23-01-2023, 19:07:46
    #7
    Platin üye
    @Coşkun Çetin; hocamıza bildiride bulunun derim, size yazdıkları numara belki veritabanında vardır, varsa üyeliği banlanır..
    Ama sanmıyorum size Fake bir numara üzerinden yazmışlardır yüksek ihtimalle.
  • 23-01-2023, 19:07:52
    #8
    761 adet ticarete verdiği para bu mu
  • 23-01-2023, 19:08:12
    #9
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direk moderatöre yazabilirsin rahatsız olduysan click bait başlık atmaya ne gerek var, çok heyecanlandık forum olarak hesabını satıyorsun diye.

    10a bırakırım hocam sizlere