ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Direk moderatöre yazabilirsin rahatsız olduysan click bait başlık atmaya ne gerek var, çok heyecanlandık forum olarak hesabını satıyorsun diye.

10a bırakırım hocam sizlere