Gün geçmiyor ki saçma sapan mesajlar almayalım bugün telefonu elime aldığımda böyle bir mesajla karşılaştım.
Sanırım ticaret puanı yüksek olan her üyeye böyle mesaj atıyor bu arkadaş....
Telefon numarası var sadece forumda illaki vardır,bunu kime şikayet edebiliriz?
Direkt telefon numarasını ifşa etmek istemiyorum belki hukuki bir sorun çıkar diye....
Sizin başınıza böyle bir olay gelse ne tepki verirdiniz?