• 10-01-2023, 21:14:25
    #1
    Öncelikle merhabalar. Her gün en az iki kişi bu mesajla geliyor. Yolda kaldım benzin param bitti acil 60 tl gönderebilirmisin, diğeri cebimde sigara param kalmadı şuan aktif olduğunuzu gördüm sigara parası atarmısın yarın fazlasıyla geri gönderirim gibi sürekli whatsapp üzerinden birileri yazıyor bu durum sadece bana mı özgü yoksa sizlerede aynı şekilde mesajlar her gün ısrarla geliyormu? Çoğunun numarasını arattığımda forumda daha önce hakkında onlarca şikayet konusu açılmış kişiler olduğunu görüyorum.

    Örnek Görseller


  • 10-01-2023, 21:16:10
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bana hiç yazmadılar
  • 10-01-2023, 21:16:11
    #3
    Aynen ya bir Konuya Yazdığımda Adamlar sürekli wp numaramdan yazıyor yok Hemşeriyiz R10 da aktif gördüm gibi muhabbetler ediyorlar Bu durumun bir çözümü yok mu ?
  • 10-01-2023, 21:16:29
    #4
    Üyeliği durduruldu
    zeusunpederi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle merhabalar. Her gün en az iki kişi bu mesajla geliyor. Yolda kaldım benzin param bitti acil 60 tl gönderebilirmisin, diğeri cebimde sigara param kalmadı şuan aktif olduğunuzu gördüm sigara parası atarmısın yarın fazlasıyla geri gönderirim gibi sürekli whatsapp üzerinden birileri yazıyor bu durum sadece bana mı özgü yoksa sizlerede aynı şekilde mesajlar her gün ısrarla geliyormu? Çoğunun numarasını arattığımda forumda daha önce hakkında onlarca şikayet konusu açılmış kişiler olduğunu görüyorum.
    Ben almiyorum hocam böyle mesaj
  • 10-01-2023, 21:16:39
    #5
    hocam benzin için yazanda yüzsüzmüş ya
  • 10-01-2023, 21:17:04
    #6
    Motor alacağım param bitti varsa bi 120.000₺ lazım bende geri kalan 500₺ öderim!!!!!!
  • 10-01-2023, 21:17:26
    #7
    Ben de sürekli böyle mesajlar alıyorum hatta en son biri senetle borç isteyerek ödeyebileceğini söylemişti
  • 10-01-2023, 21:18:24
    #8
    Bu daha yaratıcı.
  • 10-01-2023, 21:19:37
    #9
    Platin üye
    Hocam kimden ne alacaklarını bilen usta kadro onlar. Bak bana da yazmıyorlar , birazcık taze kan avlıyorlar sanırım bu aralar
    Dijital dilencilik daha kolay bir meslek. Soğuk , sıcak yedik içtik derdi yok. Hop bir mesaj kim düşerse günde 2-3 tane 50 lira toplasa tek platformdan kafi onlara . Gerçekten ihtiyacı vardır bir insanın saygı duyarım ama bunu yine de herkese değil ticareti , dostluğu veya samimiyeti baki kişilerle yapmalılar .