• 11-01-2023, 19:31:45
    #28
    Benim de 9bin liraya koyduğum telefonuma 5bin tl teklif geldi dün
    Yüzsüz olmuş millet vallahi
  • 11-01-2023, 20:21:03
    #29
    sinir bozucu seviyede aptallık bence. hani bir alt sınırı olmalı şu zeka geriliğinin. herkes aptal bir kendisi zeki. yazdığı mesaja bak
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu daha yaratıcı.
  • 11-01-2023, 20:25:09
    #30
    benden de kımse bısey ıstemıyor demekkı kımden ısteyeceklerını ıyı bılıyorlar cakallar.