Merhabalar benzin param bitti - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Merhabalar benzin param bitti
29
●
2.096
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Merhabalar benzin param bitti
1
2
3
4
11-01-2023, 19:31:45
#28
Doguka33
Benim de 9bin liraya koyduğum telefonuma 5bin tl teklif geldi dün
Yüzsüz olmuş millet vallahi
11-01-2023, 20:21:03
#29
MrFectum
sinir bozucu seviyede aptallık bence. hani bir alt sınırı olmalı şu zeka geriliğinin. herkes aptal bir kendisi zeki. yazdığı mesaja bak
DartkGandalf adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu daha yaratıcı.
11-01-2023, 20:25:09
#30
LORD01
benden de kımse bısey ıstemıyor demekkı kımden ısteyeceklerını ıyı bılıyorlar cakallar.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler