sinir bozucu seviyede aptallık bence. hani bir alt sınırı olmalı şu zeka geriliğinin. herkes aptal bir kendisi zeki. yazdığı mesaja bak
DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu daha yaratıcı.