zeusunpederi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle merhabalar. Her gün en az iki kişi bu mesajla geliyor. Yolda kaldım benzin param bitti acil 60 tl gönderebilirmisin, diğeri cebimde sigara param kalmadı şuan aktif olduğunuzu gördüm sigara parası atarmısın yarın fazlasıyla geri gönderirim gibi sürekli whatsapp üzerinden birileri yazıyor bu durum sadece bana mı özgü yoksa sizlerede aynı şekilde mesajlar her gün ısrarla geliyormu? Çoğunun numarasını arattığımda forumda daha önce hakkında onlarca şikayet konusu açılmış kişiler olduğunu görüyorum.
Ben almiyorum hocam böyle mesaj