• 10-01-2023, 21:19:40
    #10
    R10 dilencileri var resmen hele ki Ücretli Bir Hizmet Alacağınız Kategorilerin altına Konu Açınca Dadanıyorlar 2-3 defa başıma geldi Farklı farklı numaralardan yazıyorlar
  • 10-01-2023, 21:19:50
    #11
    Ben bunun konularını görüyorum forumda sık sık
  • 10-01-2023, 21:20:00
    #12
    Ulaşım aracı bisiklet olan biri olduğum için sanırım bu tarz talepler almıyorum
  • 10-01-2023, 21:20:33
    #13
    Banada @Bruskfatih; hocam yaziyor sürekli 50tl için
  • 10-01-2023, 21:20:37
    #14
    Kurumsal PLUS
    https://prnt.sc/WkhIvI2fSnWD
  • 10-01-2023, 21:20:46
    #15
    MertBirden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kimden ne alacaklarını bilen usta kadro onlar. Bak bana da yazmıyorlar , birazcık taze kan avlıyorlar sanırım bu aralar
    Dijital dilencilik daha kolay bir meslek. Soğuk , sıcak yedik içtik derdi yok. Hop bir mesaj kim düşerse günde 2-3 tane 50 lira toplasa tek platformdan kafi onlara . Gerçekten ihtiyacı vardır bir insanın saygı duyarım ama bunu yine de herkese değil ticareti , dostluğu veya samimiyeti baki kişilerle yapmalılar .
    Aynen ben çok yumuşak davranıyorum tüm müşterilerime ve herkese karşı, ve birini kıramayıp 20 TL göndermiştim, ondan sonra 5-10 kişi daha da yazdı cevap vermedim. Teşekkürler 20 TL'ye ama iyi ders aldım aslında memnunum ucuza getirdim skill pointi.
  • 10-01-2023, 21:21:11
    #16
    eskiden birinden çok alıyordum öyle mesaj sigara param yok yarın geri göndereyim
  • 10-01-2023, 21:21:49
    #17
    huseyinkotan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banada @Bruskfatih; hocam yaziyor sürekli 50tl için
    Tabi efendim 👍
  • 10-01-2023, 21:21:56
    #18
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu daha yaratıcı.
    Eklediğim görsele baksana aynısı banada yazmış