Hocam kimden ne alacaklarını bilen usta kadro onlar. Bak bana da yazmıyorlar , birazcık taze kan avlıyorlar sanırım bu aralar
Dijital dilencilik daha kolay bir meslek. Soğuk , sıcak yedik içtik derdi yok. Hop bir mesaj kim düşerse günde 2-3 tane 50 lira toplasa tek platformdan kafi onlara . Gerçekten ihtiyacı vardır bir insanın saygı duyarım ama bunu yine de herkese değil ticareti , dostluğu veya samimiyeti baki kişilerle yapmalılar .
Aynen ben çok yumuşak davranıyorum tüm müşterilerime ve herkese karşı, ve birini kıramayıp 20 TL göndermiştim, ondan sonra 5-10 kişi daha da yazdı cevap vermedim. Teşekkürler 20 TL'ye ama iyi ders aldım aslında memnunum ucuza getirdim skill pointi.