• 31-12-2022, 00:38:07
    #1
    merhabalar, daha önce 3. defa açık arttırma açıp teklif aldığı halde sonuçlandıramayan var mı ? artık sinirden gülmeye başladım

    konu yönlendirme yapmamak adına ss i bırakıyorum.
    artık ciddiyetim kalmadı yeminle dalga geçiyorlar.

    son teklif : 550
    yepisyeni üye : 2500
  • 31-12-2022, 00:39:40
    #2
    tanıtım yazısı ihalesinde son 3 kişi donuş yapmadı negatif itrade vermek istemiyorum sonra üzülüyorlar üzülünce de beni üzüyorlar
  • 31-12-2022, 00:44:17
    #3
    ComNetSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tanıtım yazısı ihalesinde son 3 kişi donuş yapmadı negatif itrade vermek istemiyorum sonra üzülüyorlar üzülünce de beni üzüyorlar
    ben bilinçli yapıldığını düşünüyorum ya. hiçbir trade yok hiçbir şey yok. adam gelip çat diye basıyor teklifi
  • 31-12-2022, 00:47:22
    #4
    Eylul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben bilinçli yapıldığını düşünüyorum ya. hiçbir trade yok hiçbir şey yok. adam gelip çat diye basıyor teklifi
    sizde çat diye teklif basana almaz ise pat diye negatif puan ile tanıştıracaksınız yeni üyeyi :=) herşeyi geçtim o sorun değil tekrar konu açtıgında satış konusu bu sefer daha önceki ihale satışında şike yapmış da elinde kalmış gibi görüyorlar insanı zan altında bırakıyorlar
  • 31-12-2022, 00:53:29
    #5
    ComNetSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizde çat diye teklif basana almaz ise pat diye negatif puan ile tanıştıracaksınız yeni üyeyi :=) herşeyi geçtim o sorun değil tekrar konu açtıgında satış konusu bu sefer daha önceki ihale satışında şike yapmış da elinde kalmış gibi görüyorlar insanı zan altında bırakıyorlar
    tamda anlatmak istediğim de bu işte.
    kaç kere siteyi satışa koyunca da şu siteyi bi satamadı oluyor. o olmazsa sizin dediğiniz gibi hile hurda oluyor
  • 31-12-2022, 00:56:28
    #6
    Eylul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamda anlatmak istediğim de bu işte.
    kaç kere siteyi satışa koyunca da şu siteyi bi satamadı oluyor. o olmazsa sizin dediğiniz gibi hile hurda oluyor
    aynen öyle hocam hatta bazi tanıdık arkadaşlar da ihaleye giriyor bazen tedirgin oluyorum bunlar birbiriyle bağlantılı konuyu bilincli teklif verdiriyor gibi değişik bir bakış acısı olabilir diye satış sonrasi arkadaşlarda kalır ise dekontları özellikle saklıyorum
  • 31-12-2022, 01:11:33
    #7
    ComNetSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen öyle hocam hatta bazi tanıdık arkadaşlar da ihaleye giriyor bazen tedirgin oluyorum bunlar birbiriyle bağlantılı konuyu bilincli teklif verdiriyor gibi değişik bir bakış acısı olabilir diye satış sonrasi arkadaşlarda kalır ise dekontları özellikle saklıyorum
    😂😂 Demek ki bir ben değilim aynı düşüncelere kapılan herkeste oluyormuş 😀