ben bilinçli yapıldığını düşünüyorum ya. hiçbir trade yok hiçbir şey yok. adam gelip çat diye basıyor teklifi
sizde çat diye teklif basana almaz ise pat diye negatif puan ile tanıştıracaksınız yeni üyeyi :=) herşeyi geçtim o sorun değil tekrar konu açtıgında satış konusu bu sefer daha önceki ihale satışında şike yapmış da elinde kalmış gibi görüyorlar insanı zan altında bırakıyorlar
sizde çat diye teklif basana almaz ise pat diye negatif puan ile tanıştıracaksınız yeni üyeyi :=) herşeyi geçtim o sorun değil tekrar konu açtıgında satış konusu bu sefer daha önceki ihale satışında şike yapmış da elinde kalmış gibi görüyorlar insanı zan altında bırakıyorlar
tamda anlatmak istediğim de bu işte.
kaç kere siteyi satışa koyunca da şu siteyi bi satamadı oluyor. o olmazsa sizin dediğiniz gibi hile hurda oluyor
tamda anlatmak istediğim de bu işte.
kaç kere siteyi satışa koyunca da şu siteyi bi satamadı oluyor. o olmazsa sizin dediğiniz gibi hile hurda oluyor
aynen öyle hocam hatta bazi tanıdık arkadaşlar da ihaleye giriyor bazen tedirgin oluyorum bunlar birbiriyle bağlantılı konuyu bilincli teklif verdiriyor gibi değişik bir bakış acısı olabilir diye satış sonrasi arkadaşlarda kalır ise dekontları özellikle saklıyorum
aynen öyle hocam hatta bazi tanıdık arkadaşlar da ihaleye giriyor bazen tedirgin oluyorum bunlar birbiriyle bağlantılı konuyu bilincli teklif verdiriyor gibi değişik bir bakış acısı olabilir diye satış sonrasi arkadaşlarda kalır ise dekontları özellikle saklıyorum
😂😂 Demek ki bir ben değilim aynı düşüncelere kapılan herkeste oluyormuş 😀