ben bilinçli yapıldığını düşünüyorum ya. hiçbir trade yok hiçbir şey yok. adam gelip çat diye basıyor teklifi
sizde çat diye teklif basana almaz ise pat diye negatif puan ile tanıştıracaksınız yeni üyeyi :=) herşeyi geçtim o sorun değil tekrar konu açtıgında satış konusu bu sefer daha önceki ihale satışında şike yapmış da elinde kalmış gibi görüyorlar insanı zan altında bırakıyorlar