merhabalar, daha önce 3. defa açık arttırma açıp teklif aldığı halde sonuçlandıramayan var mı ? artık sinirden gülmeye başladım

konu yönlendirme yapmamak adına ss i bırakıyorum.
artık ciddiyetim kalmadı yeminle dalga geçiyorlar.

son teklif : 550
yepisyeni üye : 2500