zeyps adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
24
●1.320
diyelimki bayan bi doktor gidipde bi sanayi ustasıyla evlenmez
Ben eşimle tanıştığımda motokuryelik yaparak üniversite okuyordum. Nişanlandığımızda ise işsizdim, şuan ise paranın hiç bir zaman 1.planda olmadığı mutlu bir hayatımız var
teşekkür ederim hocam umarım sizinde mutluluğunuz çoğalarak devam eder