• 21-12-2022, 20:06:35
    #19
    zeyps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz erkekler olarak toplayıcı iç güdüye sahibizdir. Gerek para olsun gerek başka şeyler olsun, yüzyıllardır ya da binlerce yıldır evrimleşerek oluşmuş içgüdü oluyor işte bunlar. Bazı şeyler dediğiniz gibi kişilik meselesi fakat çoğu para olayının arkasında bu olay yatmakta, çoğu kişi zaten farkına bile varmaz. Kendi kriterleri olanların isteklerine göre zaten beyin yaşını anlayabildiğin için sen içini rahat tut, hep kendin ol.
    Daima öyle hocam umarım istekleri az olan biri denk gelir bundan sonra
  • 21-12-2022, 20:16:23
    #20
    bazı kadınlar iç güdüsel olarak annelik duygusu,yuva kurma dürtüsüyle yaşar.en paralı en iyi ikmanları olan erkekleri seçmesi birazda bu yüzden.
  • 22-12-2022, 09:43:49
    #21
    Kızlar daş mı yesin.
  • 22-12-2022, 17:30:35
    #22
    Vasıfsız(işsiz, okumamış) bir bayan olsaydım bende paraya bakardım. İleride doğacak çocuğun geleceği birazda maddiyata bakıyor. Ne demiş büyüklerimiz “ya sende olacak yada seni sevende”
  • 22-12-2022, 17:45:47
    #23
    YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vasıfsız(işsiz, okumamış) bir bayan olsaydım bende paraya bakardım. İleride doğacak çocuğun geleceği birazda maddiyata bakıyor. Ne demiş büyüklerimiz “ya sende olacak yada seni sevende”
    Vasıf da fark etmiyor hocam bir çoğunda aynı
  • 22-12-2022, 17:50:41
    #24
    hellwane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vasıf da fark etmiyor hocam bir çoğunda aynı
    Şimdi hocam empati kurmak gerekiyor diyelimki bayan bi doktor gidipde bi sanayi ustasıyla evlenmez
    Allahım sizi azınlık olan kısımla hayırlı eylesin inşallah Ben eşimle tanıştığımda motokuryelik yaparak üniversite okuyordum. Nişanlandığımızda ise işsizdim, şuan ise paranın hiç bir zaman 1.planda olmadığı mutlu bir hayatımız var
  • 22-12-2022, 17:54:03
    #25
    YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi hocam empati kurmak gerekiyor diyelimki bayan bi doktor gidipde bi sanayi ustasıyla evlenmez
    Allahım sizi azınlık olan kısımla hayırlı eylesin inşallah Ben eşimle tanıştığımda motokuryelik yaparak üniversite okuyordum. Nişanlandığımızda ise işsizdim, şuan ise paranın hiç bir zaman 1.planda olmadığı mutlu bir hayatımız var
    Bu empati olmuyor ki hocam söylediğiniz bence çok yanlış kadın bir doktor neden sanayi ustasıyla evlenmez sorun burda değil mi zaten küçümsemek gibi biraz siz tarafından değil kadın doktor tarafından teşekkür ederim hocam umarım sizinde mutluluğunuz çoğalarak devam eder