YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vasıfsız(işsiz, okumamış) bir bayan olsaydım bende paraya bakardım. İleride doğacak çocuğun geleceği birazda maddiyata bakıyor. Ne demiş büyüklerimiz “ya sende olacak yada seni sevende”
Vasıf da fark etmiyor hocam bir çoğunda aynı