YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi hocam empati kurmak gerekiyor diyelimki bayan bi doktor gidipde bi sanayi ustasıyla evlenmez
Allahım sizi azınlık olan kısımla hayırlı eylesin inşallah Ben eşimle tanıştığımda motokuryelik yaparak üniversite okuyordum. Nişanlandığımızda ise işsizdim, şuan ise paranın hiç bir zaman 1.planda olmadığı mutlu bir hayatımız var
Bu empati olmuyor ki hocam söylediğiniz bence çok yanlış kadın bir doktor neden sanayi ustasıyla evlenmez sorun burda değil mi zaten küçümsemek gibi biraz siz tarafından değil kadın doktor tarafından teşekkür ederim hocam umarım sizinde mutluluğunuz çoğalarak devam eder