• 22-03-2009, 12:02:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bende anlamadım ama çok sevindim

  • 22-03-2009, 12:12:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sebastianla tanışmışsın. forumda arat bulursun
  • 22-03-2009, 13:37:07
    #3
    a0z
    Üyeliği durduruldu
    Ben arattım.
    Ekranda gezinen nokta varmış.Benim ekranda da o nokta gözüktü ama ben monitörün içine örümcek girmiş sandım.
  • 22-03-2009, 14:13:19
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sebastian herkese sevgi duyar yanlız size degil . LCD si olan arkadaşlar ölü pixel zannedebilir tıpkı benm gibi
  • 22-03-2009, 14:15:20
    #5
    aşkı ilan etmiş sana
  • 22-03-2009, 14:56:04
    #6
    Üyeliği durduruldu
    allah mesut etsin
  • 22-03-2009, 14:58:29
    #7
    Bir yastıkda kocayın...
  • 22-03-2009, 16:53:31
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bununla ilgili bir sürü konu gördüm şu noktayı bulamadım bir türlü
  • 22-03-2009, 18:15:59
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Ilk defa ciktim. Sebastiani biliyorumda,bu durduk yere cikinca sasirdim. Arkadasin biride ayh baydi bu artik diyip eksi rep vermis,canin sagolsun eksi veren arkadas