R10'nun bana olan aşkı :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10'nun bana olan aşkı :D
10
●
507
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
R10'nun bana olan aşkı :D
1
2
22-03-2009, 12:02:59
#1
oMrOgZhN
Üyeliği durduruldu
Bende anlamadım ama çok sevindim
22-03-2009, 12:12:16
#2
simdidensaol
Üyeliği durduruldu
sebastianla tanışmışsın. forumda arat bulursun
22-03-2009, 13:37:07
#3
a0z
Üyeliği durduruldu
Ben arattım.
Ekranda gezinen nokta varmış.Benim ekranda da o nokta gözüktü ama ben monitörün içine örümcek girmiş sandım.
22-03-2009, 14:13:19
#4
TheConqueror
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sebastian herkese sevgi duyar yanlız size degil
. LCD si olan arkadaşlar ölü pixel zannedebilir tıpkı benm gibi
22-03-2009, 14:15:20
#5
TeXaS
aşkı ilan etmiş sana
22-03-2009, 14:56:04
#6
hitmp3tr
Üyeliği durduruldu
allah mesut etsin
22-03-2009, 14:58:29
#7
harslan
Bir yastıkda kocayın...
22-03-2009, 16:53:31
#8
batinduz
Üyeliği durduruldu
bununla ilgili bir sürü konu gördüm şu noktayı bulamadım bir türlü
22-03-2009, 18:15:59
#9
oMrOgZhN
Üyeliği durduruldu
Ilk defa ciktim. Sebastiani biliyorumda,bu durduk yere cikinca sasirdim. Arkadasin biride ayh baydi bu artik diyip eksi rep vermis,canin sagolsun eksi veren arkadas
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler