Konu
R10'nun bana olan aşkı :D
22-03-2009, 14:13:19
#4
TheConqueror
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sebastian herkese sevgi duyar yanlız size degil
. LCD si olan arkadaşlar ölü pixel zannedebilir tıpkı benm gibi