Konu
R10'nun bana olan aşkı :D
22-03-2009, 18:15:59
#9
oMrOgZhN
Üyeliği durduruldu
Ilk defa ciktim. Sebastiani biliyorumda,bu durduk yere cikinca sasirdim. Arkadasin biride ayh baydi bu artik diyip eksi rep vermis,canin sagolsun eksi veren arkadas