Konu
R10'nun bana olan aşkı :D
22-03-2009, 13:37:07
#3
a0z
Üyeliği durduruldu
Ben arattım.
Ekranda gezinen nokta varmış.Benim ekranda da o nokta gözüktü ama ben monitörün içine örümcek girmiş sandım.