• 12-10-2022, 18:25:38
    #1
    bir iş için alim yapıcaktım,konu açmak yerine, arama kısmından birkaç kişi bulup, mesaj attim. biri de bu arkadaşımız ; alım yaparken ticaret puanını inceledim ve 0 olduğunu görünce once hesap sonra ödeme şeklinde çalışabiliriz dedim sebepleriyle açıkladım. lafı uzatınca teşekkür edip ticareti sonlandırdım alım yapmadım.
    1 saat sonra gönderdiği mesajlar))


  • 12-10-2022, 18:29:28
    #2
    içimde tutup dert olacağına çıksın mert olsun diyip konuyu bizlerle de paylaştığınız için teşekkürler

    wp konuşmasına puanım 7/10
  • 12-10-2022, 18:31:48
    #3
    ictaysi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    içimde tutup dert olacağına çıksın mert olsun diyip konuyu bizlerle de paylaştığınız için teşekkürler

    wp konuşmasına puanım 7/10
    hocam cok saçma devami da var da konuyu uzun tutmuyim dedim :')
  • 12-10-2022, 18:36:10
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İmdb 3.2 alır kategori korku ve gerilim
  • 12-10-2022, 18:36:48
    #5
    Forumda kimin ne yapacağı belli olmuyor adam bir konuda haklı. Gidip premium üyelik alıyor 100+ itrader kasıyor 40-50 liradan sonra tokatlayıp kaçıyor.
  • 12-10-2022, 18:44:05
    #6
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda kimin ne yapacağı belli olmuyor adam bir konuda haklı. Gidip premium üyelik alıyor 100+ itrader kasıyor 40-50 liradan sonra tokatlayıp kaçıyor.
    en son geçende olmustu hatirlarim evet ancak problem benden yana değil kendisinin 0 ticaretine rağmen güven beklemesi.
    bunlara da alıştık 3 ticaret puani sonra 4 5 kisiye 50 liralık d*landiricilik yapip banlanmak sonucta miktar az kimse adli yollara basvurmuyor