bir iş için alim yapıcaktım,konu açmak yerine, arama kısmından birkaç kişi bulup, mesaj attim. biri de bu arkadaşımız ; alım yaparken ticaret puanını inceledim ve 0 olduğunu görünce once hesap sonra ödeme şeklinde çalışabiliriz dedim sebepleriyle açıkladım. lafı uzatınca teşekkür edip ticareti sonlandırdım alım yapmadım.
1 saat sonra gönderdiği mesajlar

))