neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda kimin ne yapacağı belli olmuyor adam bir konuda haklı. Gidip premium üyelik alıyor 100+ itrader kasıyor 40-50 liradan sonra tokatlayıp kaçıyor.
en son geçende olmustu hatirlarim evet ancak problem benden yana değil kendisinin 0 ticaretine rağmen güven beklemesi.
bunlara da alıştık 3 ticaret puani sonra 4 5 kisiye 50 liralık d*landiricilik yapip banlanmak sonucta miktar az kimse adli yollara basvurmuyor