• 27-11-2005, 10:37:20
    #10
    Misafir
    Tasarıma benide yazın
    @ Ayrıca en çok paylaşım yapan webmaster olduğumu düşünüyorum
  • 27-11-2005, 11:13:17
    #11
    en iyi webmaster insanlığa en çok faydası olan webmasterdır bence.
    daha dünya çapında bir projemiz yok türkler olarak, phpbb.com gibi bu sebeple bence herkez birbirine yakın webmaster, coder, tasarımcı.

    ejder.com
    sertac.com
    samicik.com
    canay.com
    cigicigi.net
    batur.com

    vardı 99 yıllarında bu siteler süperdi vakti zamanın efsanelerdi.
    • TurkNetline
    • Zafer
    • Micron
    TurkNetline, Zafer ve Micron bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 27-11-2005, 11:52:21
    #12
    Üyeliği durduruldu
    sertac.com ha vay vay vay ne kırmıştı bu elaman cj'yi resmen sömürmüştü o zamanlar sonra Türkiye atıldı bunun yüzünden
  • 27-11-2005, 13:31:29
    #13
    Üyeliği durduruldu
    eskilerden birde bboz vardı.
    süper tasarımları ve webmaster kaynak siteleri ile.
    şimdilerde gözükmüyor.
    ormanla sincapla ugraşırdı.
  • 27-11-2005, 13:39:22
    #14
    Üyeliği durduruldu
    bboz.nom.tr adresi eskilerden başka yorum yokmu beyler
  • 27-11-2005, 14:33:18
    #15
    Üyeliği durduruldu
    magiclick.com en iyi tasarım firmasıdır.
  • 27-11-2005, 15:17:40
    #16
    Misafir
    Bir Çok Arkadaşımız Ben Yaparım O yapar..AZ Çok profesyonelız,O iyidir bu iyidir gibi cevaplar vermiş.

    Ben Kişisel Olarak fARKLI BİR bAKIŞ AÇISI ile bakacağım Olaya.

    Bugün Türkiyede ASP,PHP yada herhangı bır kod dilinde ''YAPAMAYACAĞIM HİÇBİRŞEY YOK'' Diyebilecek onlarca tasarımcı var.vardır demıyorum var.Gerçekten Adama Asp yada php yada KENDI ALANINDA Vereceğiniz herhangi bir tasarımı yapabilir.Öyleyse En iyi nedir ?

    Demekki aslında En iyi Herşeyi kodlayabilen bır koder değilmiş.Çünkü Herşeyi Kodlayan Çok İnsan var.Adama istedıgınız şeylerı soyluyorsunuz yapıyor.Bu O ınsanın eve kendı alanında Uzman prof hatta herşeyi yapabılen coder olarak Söyleyebiliyoruz.

    Peki En iyi Kimdir.?

    En iyi Hayal Edendir.

    Saygılarımla.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 27-11-2005, 15:21:45
    #17
    Üyeliği durduruldu
    güzel düşünce Hobaa
  • 27-11-2005, 15:28:06
    #18
    Üyeliği durduruldu
    coder ile dizaynist farklı şeyler.

    benim kral coder arkadaşım var, açıp dw'da 2 table yapamaz ile asp ile forum yazar o derece.

    benim kral dizaynist arkadaşım var pshopta corel etc. senin resmini çizer kalemle, ziyaretçi defteri yazamaz..

    webmaster lık çok geniş kavram yani..

    bütünüyle hepsinin bulunduğu bir insan yok maalesef. olamayacakta.

    en iyi webmaster yerine alanında en iyilerini bulmuş firmalar var.

    magiclick, adinteractive bunlardan sadece bir kaç..

    çok komplike bülent boz vardı eskilerden.