• 27-11-2005, 16:15:11
    #19
    Misafir
    iki table yapamayan adam forumu nasıl yapacak anlayamadım biraz abartı geldi

    tabiki kodlamadaki gibi prof olmayabilir ama az buçuk bişeylerde yapar asp yi boşunamı öğrenmiş.
  • 27-11-2005, 16:17:20
    #20
    Kendimden utanmaya başladım

    6sene olcak internet dunyasındayım. Son 1,5senedir girdim site işlerine

    ASP sadece sipariş formu yaparım hazir
    PHP iletişim formu ve maillist
    paso html yaziyoz Macromedia yi yeni keşfedenlerdenim ne rezil adamım yaws ama gercek hit,spam ve adsensede kazanc konusunda ustume yok
  • 27-11-2005, 16:22:17
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    batur.com u gerçekten uutmak imkansız.. ama neden kapandı onu hala anlamış değilim..
  • 27-11-2005, 16:32:14
    #22
    gezginler.net webmaster'ı da başarılı..
  • 27-11-2005, 17:06:38
    #23
    Malatyasporlu adlı üyeden alıntı:
    sertac.com ha vay vay vay ne kırmıştı bu elaman cj'yi resmen sömürmüştü o zamanlar sonra Türkiye atıldı bunun yüzünden
    kendisini bizzat tanırım.
    sanırım yabancı sponsorla ilk araba alan kişidir.
    ama mütevazidir ve hiç sözünü etmez ya hile yaptığından tırsıyo ya da gerçekten mütevazi
  • 27-11-2005, 17:22:23
    #24
    Üyeliği durduruldu
    D_A_X adlı üyeden alıntı:
    iki table yapamayan adam forumu nasıl yapacak anlayamadım biraz abartı geldi

    tabiki kodlamadaki gibi prof olmayabilir ama az buçuk bişeylerde yapar asp yi boşunamı öğrenmiş.
    o işin biraz abartısı tabii..
  • 27-11-2005, 18:13:13
    #25
    Üyeliği durduruldu
    QuicK adlı üyeden alıntı:
    Birde Fuat abi var. (Turkishdomains)
    +999 Fuat sağolsun çok yardım etti bana beni de devil tanıştırdı onunla 4/4 lük biri çok iyi siteler yapıyor belkide türkiyedeki domain bakımından en bilgili kişi domain takibi güzel jenerik domainleri alması ne bileyim daha bi çok özelliği var iyi biri elmasgunes de iyi php olarak scriptleri tasarımları gayet hoş horozz.net var bide baya iyilerdi Se7en ve pi
  • 27-11-2005, 18:45:55
    #26
    Pco
    Misafir
    ben fazla anlamam ama ceviz.net ten Hunter var birşeyler biliyora benziyor php konusunda
  • 27-11-2005, 18:48:52
    #27
    Misafir
    way bea adımı duyunca harbiden çok mutlu oldum ya
    teşekkürler arkadaşlar tekrar tekrar
    benim örnek aldığım tasarımcı ve programcı mehmet abi vardı (kernel32 veya kaazto diye geçer) birde Ömer Durmaz var ama tanışmışlığım yoktur hiç onunla.bide ortağım var Muhammet Sevim