Kendimden utanmaya başladım
6sene olcak internet dunyasındayım. Son 1,5senedir girdim site işlerine
ASP sadece sipariş formu yaparım hazir
PHP iletişim formu ve maillist
paso html yaziyoz Macromedia yi yeni keşfedenlerdenim ne rezil adamım yaws ama gercek hit,spam ve adsensede kazanc konusunda ustume yok