Bir Çok Arkadaşımız Ben Yaparım O yapar..AZ Çok profesyonelız,O iyidir bu iyidir gibi cevaplar vermiş.

Ben Kişisel Olarak fARKLI BİR bAKIŞ AÇISI ile bakacağım Olaya.

Bugün Türkiyede ASP,PHP yada herhangı bır kod dilinde ''YAPAMAYACAĞIM HİÇBİRŞEY YOK'' Diyebilecek onlarca tasarımcı var.vardır demıyorum var.Gerçekten Adama Asp yada php yada KENDI ALANINDA Vereceğiniz herhangi bir tasarımı yapabilir.Öyleyse En iyi nedir ?

Demekki aslında En iyi Herşeyi kodlayabilen bır koder değilmiş.Çünkü Herşeyi Kodlayan Çok İnsan var.Adama istedıgınız şeylerı soyluyorsunuz yapıyor.Bu O ınsanın eve kendı alanında Uzman prof hatta herşeyi yapabılen coder olarak Söyleyebiliyoruz.

Peki En iyi Kimdir.?

En iyi Hayal Edendir.

Saygılarımla.