• 15-03-2009, 16:51:11
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar,

    Eğlenmek amacıyla böyle bir şey deneyelim dedim. r10'da ilk mi yoksa daha önce yapıldımı bilmiyorum ama şuan olmadığı için ben açıyim hemen konuyu diye düşündüm

    -------------------------------------------------

    Yarışmaya Nasıl Katılabilirim ?

    Masaüstünüzden bir ss (resim) alıp ImageShack® - Image Hosting benzeri bir upload sitesine uploadlayın ve bu konuya resmi koyun..

    -------------------------------------------------

    Yarışma Ne zaman Başlayacak Bitecek ?

    Yarışma 15.03.2009 Saat : 16:50'de Başlamıştır ve 25.03.2009 Saat : 20:00'da Bitecektir. Yarışma Bitiminde Ayrı bir anket konusu açıp oyların verilmesini sağlayacağız..

    -------------------------------------------------

    İlk Yarışmacı Olarak Benim Masaüstüm

    http://i42.tinypic.com/oqkfna.png

    -------------------------------------------------

    Yarışmacı Arkadaşlara Başarılar

    Not : Bu Konu için Burayı Uygun Gördüm Yanlış Yere Açmamışımdır Umarım
  • 15-03-2009, 17:24:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    buda benden

    [media]http://img240.imageshack.us/img240/3264/adszekg.jpg[/media]
  • 15-03-2009, 17:25:07
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
  • 15-03-2009, 17:46:15
    #4
  • 15-03-2009, 17:49:01
    #5
  • 15-03-2009, 18:02:03
    #6
    En güzel benimki

    Büyük Hali için tıklayınız...


    Saygılarımla
  • 15-03-2009, 18:12:40
    #7
    Üyeliği durduruldu
    En sade benimki
  • 15-03-2009, 18:14:04
    #8
    ne güzel masaüstü resimleri varmış benimki normal manzara resmi
  • 15-03-2009, 18:35:28
    #9
    Üyeliği durduruldu
    goldweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne güzel masaüstü resimleri varmış benimki normal manzara resmi
    Koysanda Görsek