Merhaba arkadaşlar,
Eğlenmek amacıyla böyle bir şey deneyelim dedim. r10'da ilk mi yoksa daha önce yapıldımı bilmiyorum ama şuan olmadığı için ben açıyim hemen konuyu diye düşündüm
-------------------------------------------------
Yarışmaya Nasıl Katılabilirim ?
Masaüstünüzden bir ss (resim) alıp
ImageShack® - Image Hosting benzeri bir upload sitesine uploadlayın ve bu konuya resmi koyun..
-------------------------------------------------
Yarışma Ne zaman Başlayacak Bitecek ?
Yarışma 15.03.2009 Saat : 16:50'de Başlamıştır ve 25.03.2009 Saat : 20:00'da Bitecektir. Yarışma Bitiminde Ayrı bir anket konusu açıp oyların verilmesini sağlayacağız..
-------------------------------------------------
İlk Yarışmacı Olarak Benim Masaüstüm 
http://i42.tinypic.com/oqkfna.png
-------------------------------------------------
Yarışmacı Arkadaşlara Başarılar
Not : Bu Konu için Burayı Uygun Gördüm Yanlış Yere Açmamışımdır Umarım