Merhaba arkadaşlar,

Eğlenmek amacıyla böyle bir şey deneyelim dedim. r10'da ilk mi yoksa daha önce yapıldımı bilmiyorum ama şuan olmadığı için ben açıyim hemen konuyu diye düşündüm

-------------------------------------------------

Yarışmaya Nasıl Katılabilirim ?

Masaüstünüzden bir ss (resim) alıp ImageShack® - Image Hosting benzeri bir upload sitesine uploadlayın ve bu konuya resmi koyun..

-------------------------------------------------

Yarışma Ne zaman Başlayacak Bitecek ?

Yarışma 15.03.2009 Saat : 16:50'de Başlamıştır ve 25.03.2009 Saat : 20:00'da Bitecektir. Yarışma Bitiminde Ayrı bir anket konusu açıp oyların verilmesini sağlayacağız..

-------------------------------------------------

İlk Yarışmacı Olarak Benim Masaüstüm

http://i42.tinypic.com/oqkfna.png

-------------------------------------------------

Yarışmacı Arkadaşlara Başarılar

Not : Bu Konu için Burayı Uygun Gördüm Yanlış Yere Açmamışımdır Umarım