goldweb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
En Güzel Masaüstü Yarışması
82
●2.726
- 15-03-2009, 22:19:09Üyeliği durdurulduSeni gidi Private'ci Senisimdidensaol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2009, 22:34:07Benim için yarışmanın galibi belli oldu.okyay58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
REP veremiyorum daha önce verdiğim için. Tüylerim diken diken oldu. - 16-03-2009, 02:12:59şahsen bilgisayarda wmp ve browserlerden sonra en çok kullandığım ftp programlarıdır. işin olacak basıcaksında 2 saat açılacakta ölme eşşeğim ölme (:Jonturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ve ya psciler bilir açılırken 2 saat load yapıyor sonra açıyor gıcık iş.
o yüzden bana kalırsa hep açıktır

Masaüstümdende belli değil mi?