• 15-03-2009, 21:23:18
    #19
    Üyeliği durduruldu
    goldweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben hayatta böyle masaüstünde çalışamam
    +1907 :d
  • 15-03-2009, 21:25:19
    #20
    Üyeliği durduruldu

  • 15-03-2009, 22:19:09
    #21
    Üyeliği durduruldu
    simdidensaol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Seni gidi Private'ci Seni
  • 15-03-2009, 22:27:08
    #22
    bu da benim masaüstüm ;
  • 15-03-2009, 22:28:17
    #23
    @simdidensaol

    Güzel bir duvar kağıdı seçimi, arşivimdeki sevdiğim duvar kağıtları arasındadır. Temanla daha uyumlu birşey kullanabilirsin ama
  • 15-03-2009, 22:34:07
    #24
    okyay58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu da benim masaüstüm ;
    Benim için yarışmanın galibi belli oldu.

    REP veremiyorum daha önce verdiğim için. Tüylerim diken diken oldu.
  • 15-03-2009, 23:51:51
    #25
    Bunalımdayım Masaüstümdende belli değil mi?

  • 16-03-2009, 00:11:38
    #26
    yaw bu ftp,ps programlarını bilerek resim koyucaksınız diye mi açıyorsunu yoksa cidden açık mı hep
  • 16-03-2009, 02:12:59
    #27
    Jonturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaw bu ftp,ps programlarını bilerek resim koyucaksınız diye mi açıyorsunu yoksa cidden açık mı hep
    şahsen bilgisayarda wmp ve browserlerden sonra en çok kullandığım ftp programlarıdır. işin olacak basıcaksında 2 saat açılacakta ölme eşşeğim ölme (:
    ve ya psciler bilir açılırken 2 saat load yapıyor sonra açıyor gıcık iş.
    o yüzden bana kalırsa hep açıktır