yaw bu ftp,ps programlarını bilerek resim koyucaksınız diye mi açıyorsunu yoksa cidden açık mı hep
şahsen bilgisayarda wmp ve browserlerden sonra en çok kullandığım ftp programlarıdır. işin olacak basıcaksında 2 saat açılacakta ölme eşşeğim ölme (:
ve ya psciler bilir açılırken 2 saat load yapıyor sonra açıyor gıcık iş.
o yüzden bana kalırsa hep açıktır