Jonturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaw bu ftp,ps programlarını bilerek resim koyucaksınız diye mi açıyorsunu yoksa cidden açık mı hep
şahsen bilgisayarda wmp ve browserlerden sonra en çok kullandığım ftp programlarıdır. işin olacak basıcaksında 2 saat açılacakta ölme eşşeğim ölme (:
ve ya psciler bilir açılırken 2 saat load yapıyor sonra açıyor gıcık iş.
o yüzden bana kalırsa hep açıktır