• 06-09-2022, 16:08:09
    #1
    Bir saat önce maaş yattı, kirayı ver aidatı öde, kredi ve kredi kartı borcu öde derken 1,5k para kaldı. O da mutfağa gider zaten. Kışın ne olacak hiç bilmiyorum minimum 2k doğalgaz faturasına hazırladım kendimi. Neyse ki mesai parası alacağım biraz oradan gelir üç beş de satacağım ürünlerden kâr etsem bu ayı da iyi kötü geçiririz. İşiniz varsa sıkı sıkı çalışın sahip çıkın, gerçekten hemen hemen her gün adamlar geliyor iş var mı diye ve asgari ücretin altına bile çalışırım diyen o kadar zor durumda insanlar var. Bir ay çalışmasan boş dursan 3 ay geriye atıyor adamı. Diğer yandan da birisi iPhone 13 almış Max pro mu ne ona geçeceğim diye zevkine telefon değişeni gördüm. Ne adalet var ne bir şey ülke iyice çığrından çıktı hayırlısı bakalım.


    https://www.youtube.com/watch?v=4Ckt9TEUhUU
  • 06-09-2022, 16:09:16
    #2
    kvp
    helpful
  • 06-09-2022, 16:11:48
    #3
    H.burada Bozum İşlemleri
    Eylülden sonra elektriğe zam gelecek bakalım ondan sonra nasıl olacak durumlar. Şuan iş dolayısı ile sadece akşam evde oluyorum aylık 500 tl elektrik ödüyorum...
  • 06-09-2022, 16:12:02
    #4
    Üyeliği durduruldu
    evet açlık var ama şunuda gördüm tük insanı zevkinden vazgeçmiyor. Ölsek dahi tatil araba vs olmadan asla asgari ücret alıpta italyaya giden arkadaşımı gördüm sırf instagramına italyaya gittiğini kanıtlamak için. Evet herkes gitmeli yaşamalı ama şuanki durumda değil. İnş eski günlerimize tekrar döneriz durumlar kötü ancak insanlar anlamsızca bazıları harcıyor zevkinin peşine düşmüş.
  • 06-09-2022, 16:12:07
    #5
    Daha üniversiteye yeni başladım bunları gördükçe daha çok çalışmam gerektiğini düşünüyorum daha çok stres yapıyorum iyice kolay değil gerçekten Allah yardimcimiz olsun
  • 06-09-2022, 16:13:09
    #6
    Durumlar vahim
  • 06-09-2022, 16:13:14
    #7
    Seodeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet açlık var ama şunuda gördüm tük insanı zevkinden vazgeçmiyor. Ölsek dahi tatil araba vs olmadan asla asgari ücret alıpta italyaya giden arkadaşımı gördüm sırf instagramına italyaya gittiğini kanıtlamak için. Evet herkes gitmeli yaşamalı ama şuanki durumda değil. İnş eski günlerimize tekrar döneriz durumlar kötü ancak insanlar anlamsızca bazıları harcıyor zevkinin peşine düşmüş.
    Tatile en son balayında gittik onda da lpg 2,90 dı hocam. Bu devirde tatile gidebilen babayiğit varsa helal olsun
  • 06-09-2022, 16:13:31
    #8
    Biz soğan ekmekte yeriz hocam. Yeterki ankara'nın ışıkları sönmesin, Allah reise zeval vermesin.
    3 liraya aldığım activa 35 tl. Geçenlerde de böyle yazınca bi arkadaş hani nerde biz niye göremiyoruz diye yanıt vermişti Ne diyim
  • 06-09-2022, 16:13:57
    #9
    Hocam hayat biraz şeydir...
    Bu durumda insanı yargılamamak lazım aslında. Kiminin tuzu kuru, kiminin de bizim gibi yarınımızı düşünecek halde oluyoruz. Kader mi, yoksa sistemin saçmalığı mı bilemiyorum. Lakin bu gidişat iyi bir gidişat değil