Seodeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet açlık var ama şunuda gördüm tük insanı zevkinden vazgeçmiyor. Ölsek dahi tatil araba vs olmadan asla asgari ücret alıpta italyaya giden arkadaşımı gördüm sırf instagramına italyaya gittiğini kanıtlamak için. Evet herkes gitmeli yaşamalı ama şuanki durumda değil. İnş eski günlerimize tekrar döneriz durumlar kötü ancak insanlar anlamsızca bazıları harcıyor zevkinin peşine düşmüş.
Tatile en son balayında gittik onda da lpg 2,90 dı hocam. Bu devirde tatile gidebilen babayiğit varsa helal olsun