Bir saat önce maaş yattı, kirayı ver aidatı öde, kredi ve kredi kartı borcu öde derken 1,5k para kaldı. O da mutfağa gider zaten. Kışın ne olacak hiç bilmiyorum minimum 2k doğalgaz faturasına hazırladım kendimi. Neyse ki mesai parası alacağım biraz oradan gelir üç beş de satacağım ürünlerden kâr etsem bu ayı da iyi kötü geçiririz. İşiniz varsa sıkı sıkı çalışın sahip çıkın, gerçekten hemen hemen her gün adamlar geliyor iş var mı diye ve asgari ücretin altına bile çalışırım diyen o kadar zor durumda insanlar var. Bir ay çalışmasan boş dursan 3 ay geriye atıyor adamı. Diğer yandan da birisi iPhone 13 almış Max pro mu ne ona geçeceğim diye zevkine telefon değişeni gördüm. Ne adalet var ne bir şey ülke iyice çığrından çıktı hayırlısı bakalım.


https://www.youtube.com/watch?v=4Ckt9TEUhUU