Hocam hayat biraz şeydir...
Bu durumda insanı yargılamamak lazım aslında. Kiminin tuzu kuru, kiminin de bizim gibi yarınımızı düşünecek halde oluyoruz. Kader mi, yoksa sistemin saçmalığı mı bilemiyorum. Lakin bu gidişat iyi bir gidişat değil