• 12-03-2009, 10:54:54
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Duygusal ergen böyle bir şey
  • 12-03-2009, 12:09:43
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Mr.Darkness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bebe kelimesini sadece Ankaralılar söylemiyor Sivas - Kayseri bu illerdede çok kullanılır İç Anadolunun çoğu kesiminde kullanılır. (Ben Kayseriliyim).
    Kızada buradan bir tavsiyede bulunalım (gerçi okuması biraz güç ama),
    Git kendine başka bir bebe bul !.
    of of of taşlar geliyor sağa kaçsam Ankara'dan soldan kaçsam Sivas'tan taşlar geliyor )
  • 13-03-2009, 00:39:55
    #21
    buraya üye yapsana yönlendir gelsin belki bişeyler öğrenir
  • 26-04-2009, 02:49:26
    #22
    Lone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buraya üye yapsana yönlendir gelsin belki bişeyler öğrenir
    Webmaster değilse lüzümsuz olur zaten
  • 26-04-2009, 08:05:12
    #23
    Üyeliği durduruldu
    CeNGaWeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesin Ankara'lı "bebe" demesinden belli(:
    hocam ayıp oluo ama bizde ankaralıyız.
    bu gençlik nereye gidiyor bilmemki.10 yıl öncesinde Amerikan,İngiliz filmlerinde görüpte ayıpladığımız herşey yavaş yavaş bizde de olmaya başladı. Gelenek görenek kalmadı.Yabancılar neyse onlarda hiç yoktuda
  • 26-04-2009, 09:54:32
    #24
    saxahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün kendi forum siteme bir ziyaretçi aşağıdaki konuyu açtı.
    Arkadaşlar şu konuyu bi okuyunda,bu milletin ne nereye gittiğini görün.İbreti alem anlasın bunları ki forumda saçma sapan konulara izin vermeyelim.Ben çok güldüm ama ya
    Emocamı yazmış belli bile değil.
    Yorumsuz...
    intihar etmen gerekli. sende kurtul bizde
  • 26-04-2009, 10:12:33
    #25
    Tam bir emo vakası Kızılay Dost Kitabevinin önünde arasan bulursun bu kişiyi
  • 26-04-2009, 23:41:50
    #26
    o khıza dekhi behnim msn mi ekhlesin bhen ona nhe yaphması gerekhtiğini anlathıcam okiş

  • 26-04-2009, 23:45:47
    #27
    edwırd'ı özledim be..