• 10-03-2009, 23:14:44
    #10
    Allah bu türden olan gençlerimize yardım etsin, akıl fikir ihsan eylesin.
  • 10-03-2009, 23:27:01
    #11
    ankara lı olduğun kesin.. keçiören veya dikmen tarafından olduğu şaibeli
  • 10-03-2009, 23:37:07
    #12
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ankara lı olduğun kesin.. keçiören veya dikmen tarafından olduğu şaibeli
    hahahaha bende bizim ankaralı kuzen niye hep "la bebeye bak" diyo diyodum meğer genelinde varmış ankaralıların
  • 11-03-2009, 00:31:57
    #13
    Bence edwird'ın emo versiyonu Hatta edwird bile olabilir emoculuğa geçiş yapmış olma olasılığı var
  • 11-03-2009, 19:14:27
    #14
    Üyeliği durduruldu
    spider58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin gibi bir gerizekalının öncelikle Türkçe'yi düzgün kullanması gerekir, sonra adam olması daha sonra birisinin peşinden koşması.
    olay bu dur süper yorum yapmışsın
  • 12-03-2009, 01:16:34
    #15
    TakunYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevabımı İletirsen ;

    Shen Shimdi Syicktirip Gideyirsoon. Shonra Yhanıma Geliyrson. PePe'ye Slm Söylyrson, Shonrada Yüce Rabbim Allah Shenin Bhelanı Veriyor....

    aynen onaylıyorum mahvetmıs yahu güzelim dilimizi
    bide bayan mıs bu yanlıs anlamadımsa
  • 12-03-2009, 02:20:33
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Yalnız arkadaşlar şunada dikkat edelim,ANKARA'lılar diyosunuz ama burada ANKARA'lı arkadaşlarımız var onlarada kötümser bakmayalım..
  • 12-03-2009, 02:34:24
    #17
    bebe kelimesini sadece Ankaralılar söylemiyor Sivas - Kayseri bu illerdede çok kullanılır İç Anadolunun çoğu kesiminde kullanılır. (Ben Kayseriliyim).

    Kızada buradan bir tavsiyede bulunalım (gerçi okuması biraz güç ama),

    Git kendine başka bir bebe bul !.
  • 12-03-2009, 04:23:01
    #18
    STRONGHOLD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah bu türden olan gençlerimize yardım etsin, akıl fikir ihsan eylesin.
    Dişileri evlenince, erkekleri askerlikte akıllanır.